חיפוש

אלה הצימרים שאסור לכם לפספס!

מחפשים צימר בצפון? אולי וילת אירוח ברמת הגולן? מה לגבי מלון בוטיק הכולל ארוחת בוקר שגורמת לפתיחת כפתור בג'ינס? כך או כך, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על נופש לא רק מדויק בכיס, אלא גם מפנק בנשמה. 

בעוד שבמדינות מסוימות בעולם עדיין מנסים להתמודד עם נגיף הקורונה, חלק נכבד מהאנשים עוד לא מרגישים מספיק בטוחים כדי לטוס לחו"ל. וכאן נכנסים לתמונה צימרים בדרום, במרכז או בצפון הארץ. עם עלויות נגישות יותר מאשר חופשה בחו"ל, צימרים לזוגות בצפון מציעים את הפינוקים הכי מפנקים, כולל את הבאים:

  • ארוחות בוקר מפנקות
  • עיסויים וטיפולי ספא
  • סדנאות אוכל ואטרקציות שונות
  • מתקני נופש כמו בריכות פרטיות, סאונה או ג'קוזי
  • חצרות גדולות עם 100% פרטיות.

 

הצימרים שאסור לפספס: כיצד נראים ומה כוללים?

הצימרים שאסור לפספס חייבים לכלול הכל מהכול, כולל בריכות פרטיות ומתחמים של ספא מפנק. בחלק מהצימרים יש מתחמי ספא גדולים אשר כוללים אפילו חמאם טורקי, מה שיכול להיות פשוט אידיאלי בעונת החורף כאשר הגשם מתדפק על חלונות הצימר.

אם סוגרים נופש ברמת הגולן, החרמון והאזור, צימרים מהסוג הזה יכולים להיות פשוט פנטסטיים. בעוד שבחוץ לפעמים יורד שלג ברמת הגולן, אתם תהיו מחוממים בתוך מתחם ספא SUPER מפנק וכזה שרק מחכים לחזור אליו לאחר חודש-חודשיים.

אלה הצימרים שאסור לכם לפספס!

אילו אטרקציות הצימר כולל, אם בכלל?

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא, הנושא של האטרקציות סביב הצימר. ישנם צימרים אשר מעניקים על מיני הטבות כמו קופונים לאטרקציות בצפון או בדרום, כאשר האטרקציות המובילות הן:

  • טיולי, טרקטורונים, רייזרים ג'יפים בנגב או ברמת הגולן.
  • סדנאות אוכל להכנת שוקולד, פיצות, גבינות ועוד.
  • עיסויים מקצועיים כמו רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי וכולי.
  • ארוחות שף פרטיות שאפשר (לא) רק לחלום עליהן.

בהתאם לסוגי הפעילויות שאתם אוהבים, בחרו את הצימר שמציע הנחות או המלצות לאטרקציות השונות.

 

צימרים עם צרכים ספציפיים (כמו כשרות)

בין אם מדברים על צימרים לקהלי יעד כאלו או אחרים, כדאי לוודא שהצימר מאובזר במה שצריך. אם למשל מדובר על צימר בגולן לדתיים, חשוב להקפיד על כך שבצימר תהיה פלטת שבת, שעוני שבת ואפילו בית כנסת בקרבת מקום. אם מקפידים לענות על הצרכים הספציפיים של המתארחים בצימר, החופשה תהיה בלתי נשכחת.

לסיכום, צימרים שלא מפספסים הם צימרים שמשאירים טעם של עוד. לא פעם, אנשים מוצאים עצמם חוזרים לאותו צימר כמה וכמה פעמים, למרות שישנם צימרים רבים ושונים ברחבי הארץ בכל טווחי המחירים. אם גם אתם רוצים נופש שאסור לפספס, ההמלצה היא לערוך איזושהי השוואה בין סוגי הצימרים, האטרקציות שהם מציעים וכולי.

אם יש לכם התלבטויות שונות, תמיד אפשר להתקשר לבעלי הצימרים כדי להתייעץ עמם.

אלה הצימרים שאסור לכם לפספס!

אולי יעניין אותך גם