חיפוש

איפה קונים עוקבים לאינסטגרם?

כשמדובר בבניית נוכחות מוצלחת באינסטגרם, אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא מספר העוקבים שיש לך. המספר הזה משקף את לכמה משתמשים, אנשים למעשה, אתה מגיע ומודד בסופו של דבר את הפופולרית שלך ואת איכות התוכן. האינסטגרם יכול להיות כלי רב עוצמה בכל הנוגע לשיווק ומיתוג. ולשמחתינו, יש דרכים קלות היום להתקדם וקיצורי דרך איכותיים כגון קניית עוקבים אמיתיים אשר יגדילו את המספרים ואת החשיפה. 

 

אמיתיים או מזויפים?

אבל מה בעצם ההבדל בין רכישת עוקבים אמיתיים ומזויפים באינסטגרם? ובכן, יש הבדלים רבים שמיד נדבר עליהם ונבין את ההבדלים בין שני סוגי העוקבים האלו ולמה זה כל כך חשוב לקנות רק עוקבים אמיתיים לאינסטגרם.

עוקבים באינסטגרם

כל האמת בפרצוף

עוקבים אמיתיים הם משתמשים שמתעניינים באמת בתוכן שלך ובחרו לעקוב אחריך בגללו. הם מקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלך – מגיבים, אוהבים ומשתפים. לעוקבים אמיתיים יש ערך כי הם פעילים ומעורבים בתוכן שלך, מה שיכול להוביל לחשיפה מוגברת ובסופו של דבר ליותר מכירות ושיתופי פעולה. רכישה של פרופילים אמיתיים חשובה מאד לקידום הפרופיל שלך. רכישת פרופיל אמיתיים משמעותה אנשים אמיתיים כאמור, לעיתים ריבת מדובר בפרופילים מארצות אחרות אבל אין אלו פרופילים פיקטיביים ולא פעילים וזה כל ההבדל.

 

זיופים – האם הם טובים?

עוקבים מזויפים, לעומת זאת, אינם פעילים ופותחים אותם אך ורק כדי להגדיל את מספר העוקבים כמובן. ייתכן שעוקבים אלה נקנו מצד שלישי או נוצרו באמצעות אוטומציה אוטומטית כלשהי. בכל אופן, העניין הוא שלעוקבים מזויפים אין עניין אמיתי בתוכן שלך וסביר שלא יקיימו אינטראקציה עם הפוסטים שלך. בשורה התחתונה – הם יהיו רק מספר ולא יגרמו לך לפרוץ ולהחשף.

 

יותר נזק מתועלת

בנוסף להיותם לא פעילים ולא מעורבים, עוקבים מזויפים יכולים גם להזיק למוניטין ולאמינות שלך! יש הרבה ביקורת סביב עוקבים מזויפים מכיוון שהעוקבים האלה אינם אנשים אמיתיים, כלומר, הם הפ אינם תומכים אמיתיים שלך או של התוכן שלך. הדבר הזה יכול להוביל לירידה במספר העוקבים האורגנים שלך ולירידה כללית באמינות שלך.

עוקבים באינסטגרם

בטח כבר הבנת

ההבדל העיקרי בין עוקבים אמיתיים לעוקבים מזויפים באינסטגרם הוא שעוקבים אמיתיים הם אמיתיים ופעילים, בעוד שעוקבים מזויפים אינם פעילים ולא סביר שיבצעו שום פעולה שתעלה אותך ותועיל לך (תגובות, לייקים, צפיות, שיתופים). חשוב לזכור שכאשר מדובר באינסטגרם, האיכות חשובה יותר מהכמות – מספר עוקבים גדול לא אומר בהכרח שתצליח.

 

איפה קונים עוקבים אמיתיים?

אתקשר סושיאל בוסט הוא אתר נהדר לקנות בו עוקבים אמיתיים! הם מציעים מבחר רחב של אפשרויות שיתאימו לכל הצרכים והתקציבים, ניתן לקנות עוקבים אמיתיים, צפיות, תגובות, לייקים וכל שעולה בדעתך. כל העוקבים שתקנה דרך סושיאל בוסט הם משתמשים אמיתיים ופעילים שיתעניינו באמת בתוכן שאתה מפרסם.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, חשוב להבין את ההבדל בין רכישת עוקבים אמיתיים ומזויפים באינסטגרם. זכור שקניית עוקבים מזויפים ולא פעילים עשויה להיראות כדרך מהירה וקלה להקפיץ את הנתונים שלך, חשוב לזכור שלא סביר שהעוקבים האלה יהיו מעורבים או מתעניינים בתוכן שלך. לאן, מומלץ מאד לקנות עוקבים אמיתיים וכמובן להתמקד בבניית קהילה חזקה ומעורבת של עוקבים אמינים ונאמנים שמתעניינים באמת במה שיש לך להציע.

עוקבים באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם