חיפוש

אילו חולצות מתאימות ליום יום בסביבה העסקית?

מחפשים את התלבושת המושלמת לפגישת עסקים או למשרד? כך תבחרו את התלבושת המוצלחת ביותר לסביבה העסקית.

 

הקדמה-

הסגנון המפורסם של ה״business casual” או בעברית- עסקי נינוח היא הגרסה הנפוצה ביותר של אופנת העסקים. מדובר בתלבושות שמשדרות ביטחון, ידע, עסקים וגם סטייל ואופנה. הסגנון המפורסם נמצא בכל מיני חנויות ומותגים בינהם GANT, TOMMY HILFIGER, ZARA ועוד. בכתבה תלמדו איפה למצוא את האופנה, מה לחפש ואיך לבנות תלבושת מוצלחת.

הקדמה-

מהי אופנת העסקים?

״הביזנס וור״ או אופנת העסקים היא אופנה שמאופיינת בשכבות של צבעים נטרליים, בבלייזרים וג׳קטים חלקים, מכנסיים מחוייטים, חצאיות עפרון, חולצות מכופתרות וסוודרים בייסיק. כל הסגנון לרוב יתאפיין בצבעים כהים או נטרליים- כחול נייבי, שחור, אפור, לבן ומעט חום.

כל הפריטים שבסגנון מרכיבים יחד תלבושת מאוד מוקפדת ונקייה שמשדרת ביטחון ועסקים. הרעיון מאחורי הביזנס וור הוא לשדר עוצמה ובטחון במקומות כמו פגישות עסקים ובמשרד. אצל גברים הפריטים הבולטים ביותר במלתחת העסקים הם החליפות, ואצל נשים האופנה באה לתת אינטרפרטציה יותר נשית לחליפות מכנסיים- אך גם אותם תראו במלתחה.

מהי אופנת העסקים

איך לבנות תלבושת בסגנון?

לפני ראיון או פגישה חשובה כנראה תקחו זמן לתכנן את התלבושת שלכם- כזו שתגרום למראיין לקחת אותכם ברצינות ולבחור אותכם למשרה. כך תבנו תלבושת ביזנס כמו שצריך:

מכנס- התחילו ממכנס מחוייט בצבע חלק- לדוגמא שחור או אפור, וודאו כי המכנס מחוייט כך שהוא נחתך בדיוק מעל לקרסול שלכם כדי שיראה כיאלו נתפר במיוחד בשבילכם.

חולצה- לחלק העליון חפשו אחר חולצה מכופתרת או חלקה, מבד איכותי ובצבע חלק ובהיר יותר משל המכנס, נסו לכוון לחולצות מכופתרות שזורמות או לחולצות חלקות מחויטות.

מעיל- לעליונית חפשו אחר ג׳קט שנראה רציני, כל מעיל בד עבה יעבוד- בלייזר או טרנצ׳.

נעליים- נעליים כמו מוקסינים, מגפי עקב או נעלי עור חלקות יעבדו, נסו לבחור בצבעים כהים וחלקים כמו חום או שחור.

אביזרים- שמרו על האקססוריז במינימום- תיק חלק ופשוט, תכשיטים פשוטים כמו חישוקי זהב ובלי יותר מידי תוספות לתלבושת.

 

איפה למצוא את הבגדים?

כיום כבר ניתן לראות אופנת עסקים כמעט בכל חנות, אך המותגים הידועים בסגנון הם גאנט, טומי הילפיגר, זארה והוגו בוס. כל חברה שמציעה חליפות עסקים לרוב תחזיק גם מכופתרות פשוטות יותר ומכנסיים מחוייטים- שהם הבסיס לכל תלבושת ביזנס קז׳ואל.

 

לסיכום-

אופנת העסקים היא קוד הלבוש המקובל למשרדים ולפגישות עסקים. מדובר בסטייל שכולל המון בגדים מחויטים, צבעים ניטרליים ובדים חלקים ואיכותיים. לבניית תלבושת בסגנון בחרו בכל אחד מפרטי הלבוש שציינו, וודאו שהצבעים ישארו נטרליים ושהתלבושת כולה לא תצא מסובכת מידי אלא נקייה וחלקה. הביזנס סטייל נועד לעזור לכם לשדר ביטחון וידע בכל מקום שדורש אווירה עסקית.

אילו חולצות מתאימות ליום יום בסביבה העסקית

אולי יעניין אותך גם