חיפוש

אילו אבני חן משובצות בצמיד סברובסקי?

אמרתם קלאס, יוקרה, וחן- אמרתם צמידי סברובסקי. בואו וגלו עוד על הצמידים שמאז ומתמיד באופנה.

 

סברובסקי-

החברה עם סמל הברבור היוקרתית קיימת כבר מעל ל120 שנה. מדובר באחד ממותגי היוקרה לתכשיטים שבעצם התחיל מעיצובי קריסטל. התכשיטים של סברבסקי מאופיינים בזרקונים ויהלומים, אופנה נוצצת, תכשיטים יוקרתיים וסמלי המותג. החברה מייצרת פסלוני קרסיטל, כלי קריסטל, נברשות ותכשיטים כמו swarovski צמיד ועגילי swarovski.

מייסד החברה האוסטרית המציא פטנט על מכונות קידוח ולאחר כמה שנים החברה התפצלה לשתי חברות ענק- האחת טריוליט שהתמקדה במוצרי הקידוח וסברובסקי קריסטל שממשיכים לייצר קריסטלים ותכשיטים. החברה נשארה בבעלות המשפחה לאורך השנים ועדיין מייצרת פרטי אספנות מיוחדים מקריסטל.

המחירים של התכשיטים נעים בין כמה מאות שקלים לתכשיטים הפשוטים עם הקריסטלים ועד לכמה עשרות אלפים ליצירות הקריסטל וליהלומים של סברובסקי. המותג כל כך גדול ומפורסם עד שאבני סברובסקי נהיו שם שני לקריסטלים איכותים, רמת החיתוך והאיכות של היהלומים והקריסטלים של סברובסקי היא מהגבוהות בעולם ושמם הולך לפניהם בעולם הצורפות.

צמיד סברובסקי

האבנים-

קריסטלים, זרקונים, אבני חן ויהלומים נמדדים בכמה מדדי ייצור כמו חיתוך, צורה, איכות החומר ועוד. חוץ מהתכשיטים שלהם סברובסקי מייצרים קריסטלים, זרקונים ויהלומים לשימוש אצל תכשיטנים וצורפים. הקריסטלים נחשבים מהאיכותיים בעולם והדיוק ברמת החיתוך מאפיינת אותם והופכת אותם לבחירה ברורה אצל צורפים.

בתכשיטים של סברובסקי משובצים יהלומים, זרקונים, קריסטלים ואבני חן ובקולקציות שונות ניתן לראות שימוש בחומרים שונים. אחד מהתכשיטים הכי מפורסמים שלהם הוא שרשרת הטניס המשובצת בקריסטלים.

זרקונים וקריסטלים הם סוג של אבני שיבוץ העשויים מזכוכית והם עמידים ביותר לחום, הם מגיעים ברמות שבירות שונה ובאיכויות גימור שונות. ניתן לייצר זרקונים וקריסטלים בכל מיני צבעים ומדובר בחומר זול יותר מאשר יהלומים ואבני חן ולכן הם הבחירה ההגיונית לרוב התכשיטים.

 

הצמידים-

הצמידים מהקולקציות האחרונות של סברובסקי מאופיינים בצבעי פסטל- דבר יחסית חדש בחברה שלרוב דגלה בזרקונים ויהלומים שקופים וקלאסים. הצמידים המיוחדים נראים כיאלו נשלפו מתוך אגדת ילדים והם נשיים ופרחונים. בצמידים מהקולקציה הזו משובצות אבני חן וקריסטלים בכל מיני סוגים- בעיקר קריסטלים צבעוניים שמאפיינים את החברה שידועה בעבודות הקריסטל שלה.

התכשיטים של סבורבסקי הם סמל סטטוס, בדומה לפריטי האספנות של החברה- השקעה בצמיד של המותג היא לא רק במתכת ובאבן עצמה: מדובר בשושלת, יוקרה, סטטוס ואפילו בהיסטוריה.

 

לסיכום-

סברובסקי היא חברת יוקרה עם וותק של שנים בעולם הקריסטל והתכשיטים. החברה הוקמה לפני מעל ל-120 שנה ומאז היא צברה מוניטין של חברת יוקרה. סבורבסקי מייצרים תכשיטים, זרקונים וקריסטלים לשיבוץ, פריטי אספנות מקריסטל, מוצרי קריסטל לבית ופסלי קריסטל. לאחרונה יצאה קולקציה של צמידים צבעוניים ומיוחדים שמציגים קריסטלים צבעוניים וכדאי לא לפספס את ההזדמנות ולרכוש אותם.

צמיד סברובסקי

אולי יעניין אותך גם