חיפוש

איך תעצבו את הבית בצורה שמתאימה לאירוח

אמנם ימי הקורונה הם בסימן "ריחוק חברתי", אבל בקרוב מאוד נוכל לחזור להתחבק, לצחוק ביחד וליהנות ממפגש חברתי ללא חשש. הבית הפך למבצר המוגן שלנו. חיים מסגר לסגר, מוקפים בחומה של ארבעה קירות והרצון לארח חזק יותר מתמיד. הישראלים אוהבים לארח וזאת בדיוק התקופה להתכונן ליום שאחרי. אז איך כדאי לעצב את הבית בצורה שמתאימה לאירוח? כל הטיפים והסודות בכתבה שלפניכם.

 

בחירות עיצוביות מתחילות במה שאתם אוהבים.

אירוח טוב הוא אירוח שמשקף את מי שאתם. לפני הכל, תסתכלו רגע על חלל הבית שלכם. איפה הפינה המועדפת עליכם בבית? ולמה? לפתע, תוכלו לשים לב לפרטים הקטנים. אולי זאת התאורה החמה שמרגיעה אתכם, או הצבע על הקיר שמשמח אתכם או בכלל זה המטבח שמרגש אתכם. אתם תגלו שכשתתחילו לעצב בכיוון של מה שמרגש אתכם, גם אתם תתרגשו מהתהליך והאורחים ירגישו בבית. לפי זה תבינו מה האמרה העיצובית באירוח שלכם.

 

תתחילו בסלון, הלב הפועם של האירוח

הסלון הוא מרכז ההתרחשות. החלל השיתופי לאורחים מספק לכם הזדמנות להשתעשע עם העיצוב. זה אומר שמבחינת הבחירות העיצוביות אפשר ורצוי להשתעשע בצבעים ומרקמים. ולמה הכוונה? נתחיל במובן מאליו וזה סידור הישיבה. תמיד אותו דבר, ההתעסקות בסידור המרחב בהתאם לכמות האנשים יכולה להיות מבלבלת. אבל, הכל עניין של גישה. אם ברצונכם לספק מקומות ישיבה, למה שלא תלכו על ריהוט בצבע שיכניס עניין לחלל? כסאות מתקפלים צבעוניים שיוצאים פעם בשנה מחדר השירות יתנו לכם את זריקת הצבע והעניין שאתם מחפשים. או למשל, תתמקדו בתאורה. תאורת נרות צבעונית יכולה לספק לכם את מה שאתם צריכים. רוצים לזרוק נגיעה עיצובית בלי לבזבז קישוטים חד פעמיים? מעבר לאווירה המיוחדת שהנרות מציתים, אפשר להתפרע ברכישה של מגוון צבעים. לפי סוג האירוח, תדליקו נרות בצבעים שונים. הריח, העניין והאורות יעשו כבר את שאר העבודה.

 

תעצבו את מרכז העניין

אם יש משהו שלמדנו בקורונה, זה שהבית יכול לספק לנו אינספור אפשרויות של עניין. בין אם זה צפייה רצופה במסך הטלוויזיה או במרתונים של משחקים ביתיים, האירוח הוא כבר מזמן לא רק נשנושים ודיבורים. כשאתם רוצים להשקיע בעיצוב לקראת אירוח, לכו עם האטרקציה המרכזית של אותו אירוע. אם אתם מארחים לארוחה מלאה בכל טוב, תשקיעו בסט חדש של צלחות ומפיות. השינוי הקטן הזה יהפוך את הצילחות שלכם לתמונה מושלמת לרשת החברתית. או שאולי משחקי חברה הם הלהיט החדש ותעצבו את פינת המשחקים בכריות צבעוניות או במפת שולחן מיוחדת. אתם תראו שאלה הפרטים הקטנים שיעשו את ההבדל.

אין יותר כיף ומספק מלארח ערב משותף של צחוק, שותפות ואוכל טוב. עיצוב זה תהליך, תיהנו ממנו. עד שתסיימו, כבר תוכלו לארח את האהובים עליכם.

איך תעצבו את הבית לאירוח

אולי יעניין אותך גם