חיפוש

איך לעצב כניסה מזמינה לבית

כניסה לבית היא השער לעולם שלכם, לא סתם "מעבר" אל העיקר. הדלת נפתחת, אנחנו נכנסים פנימה ומתחילים לסקור את החלל. החושים מתעוררים, המחשבות רצות וללא מודעות נופלים אסימונים. מה הסיפור שלהם? האם אנחנו מרגישים איתם בבית? הצבעים הראשונים שנגלים אלינו, עיצוב הפריטים בחלל והנגיעות האישיות מחברות אותנו ממילים לסיפור. כניסת הבית היא מוקד עניין חשוב שצריך לתת עליו את הדעת. באמצעות כמה קווים מנחים, גם אתם תוכלו להפוך את כניסת הבית מ"מעבר" לפנינה בפני עצמה.

 

מה הכניסה שלכם?

בואו נדבר רגע על כניסה לחלל. יכול להיות שאתם בכלל לא מבינים מה הביג דיל בסיפור, הרי זה בסך הכל מעבר אל חלל הבית עצמו. למה צריך להשקיע בו בכלל… ובכן, חלק יזרקו את תורת הפנג שווי כסיבה לשימת פרטים בכל חללי העיצוב (זוהי תורה סינית המקדשת את ההרמוניה בסידור החלל) וחלק יגידו שחשוב לעשות זאת כהזדמנות לעצב עוד פינה בבית. כל הסיבות נכונות והעיקר שיהיו נכונות לכם. מעבר לכך שהיא באה לשרת אנשים מבחוץ הנכנסים לבית, היא באה להקל במעבר מהחוץ של העולם אל החלל האישי. המעבר הוא הדרך שלכם להחליף אווירה בצורה החלקה, הנעימה והמדויקת ביותר בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. נכון שהשתכנעתם להיכנס? 

 

זריקת צבע אישית

אז איך מעצבים כניסת בית מזמינה? בקלי קלות. הכי חשוב, להבין שכניסת הבית היא כמו כל חלל רגיל שניגשים אליו בעיצוב. לפני הכל, צריך קודם כל ללמוד אותו. מה עומד לרשותי? מה גודל הקיר שאתו נעבוד? מה גודל השטח של כניסת הבית? ובעיקר –מה אנחנו רוצים שישדר לנו? אחרי שהבנו את הבסיס, אפשר להתחיל. הדרך הקלה, הפשוטה ולרוב גם הזולה ביותר, היא זריקת צבע על קיר. לצבע יש משמעות חזקה אצלנו בגוף. באופן אינטואיטיבי הוא משדר למוח מסר ומקנה בגוף את התחושה בהתאם. רוצים כניסה חמימה? לכו על צבעים חמים בפלטת הצבעים הרגועה. רוצים כניסה שתרגש? לכו על צבע חזק בטקסטורה מעניינת. 

 

עיצוב כדרך לספר סיפור

אחרי ששיחקנו עם נגיעות צבע, הגיע הזמן להוסיף את הטאץ' האישי שלנו. עיצוב יכול להגיע בדברים קטנים שלא חשבתם עליהם –עציץ שמכניס את הטבע הביתה, ריהוט מיוחד שמספר סיפור או צילומים ותמונות שחשובים לכם. הרבה אנשים מפחדים מנגיעות עיצוב אישיות. ידוע שיש לכך מקום בסלון או בחדר השינה עם תמונות על השידה. אז למה לא בכניסת הבית? הפריטים הקטנים הם הדברים הגדולים שעושים את כל ההבדל. בין אם אלו אנשים מבחוץ שברגע הכניסה יתוודעו אליכם עוד יותר וירגישו בנוח, או בין אם זה רק בשבילכם, שברגע הכניסה לבית כבר תרגישו הקלה.

עיצוב כניסת הבית היא דרך לשדרג איכות חיים. ברגע שנכנסים לבית בתחושה טובה, הכל מסתדר.

איך לעצב כניסה מזמינה לבית

אולי יעניין אותך גם