חיפוש

איזה דגם של אדידס הכי פופולרי?

אדידס ללא ספק מכתיבה את הטון בכל מה שנוגע לסטיילינג ופופולריות. הם ידועים בעיצובים האיכותיים שלהם ובדגמים העמידים והאמינים שלהם. כיום, אדידס כבשה בסערה את עולם הספורט ותרבות נעלי הספורט והסניקרס.

עם הסטריט סטייל שכבש אותנו, לוגו 3 הפסים המובהק של החברה, צבעים אייקונים, ואינספור שיתופי פעולה עם מפורסמים ומעצבי אופנה מוכרים ומוערכים. אבל עם כל כך הרבה דגמים ואופציות זמינות, אין ספק שזה יכול להיות בעייתי להבין איזו נעל אדידס היא הפופולרית ביותר.

 

רוני דואני משקשקת

אדידס סופרסטאר הוא ללא ספק הדגם האיקוני ביותר של אדידס מכל הזמנים ולא תצליחו לשנות את דעתנו. הסופרסטאר שוחררה לראשונה בשנת 1969! והייתה נעל הכדורסל הנמוכה הראשונה הכוללת חלק עליון עשוי עור.

מאז, עברו הרבה מים בנהר והסופרסטאר אומצה על ידי תרבות ההיפ-הופ והסטריט סטייל, היא הפכה לסניקרס מושלמת למי שחובב את הלוק ספורט אלגנט או פשוט נהנה לשלב נעלי ספורט בלוק שלו כך שהוא יוצר וויב של נראה טוב מבלי להתאמץ.

דגם אדידס

NMD יוניסקס שיק

מדובר בדגם חדש יחסית, הוא הצטרף אלינו סביב שנת 2015. העיצוב החדשני שלו משלב אלמנטים של נעלי ריצה קלאסיות עם נגיעות של סטייל מודרני ושיקי שישתלב מושלם בכל לוק. העיצוב החדשני הזה יוצר נעלי סניקרס אדר ללא ספק יכולות לתפקד כנעלי ספורט קלות משקל ונוחות.

הדגם הזה של אדידס ידוע גם בשימוש הנועז שלו בצבע ובסטייל מגניב ושונה שמושך את העין, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שמחפשים נעלי ספורט שהן גם מיוחדות וגם קלאסיות באותה הנשימה. הNMD הפך למועדף בקרב חובבי סניקרס וביגוד רחוב, מה שהופך אותו לאחת מנעלי אדידס הפופולריות ביותר כיום.

 

בהצלחה עם זה

אדידס ייזי היא אחת הסניקרס המבוקשות בכל הזמנים. הדגם המטורף הזה פותח בשיתוף פעולה עם קנייה ווסט והוא שילוב מושלם של אופנה, טרנדיות וביצועים. הנעל הזו בעלת חלק עליון ייחודי וסרוג וסולייה מתקדמת שתעשה ללכת חווית הליכה לא מהעולם הזה.

העיצוב הבוהו שיקי מעט של הנעל, בשילוב עם המלאי המוגבל שלה, הפכו אותה למוצר חובה עבור אספני סניקרס בכל רחבי העולם. קחו בחשבון שמאד קשה להשיג אותה ומעבר לכך – היא גם עולה לא מעט.

דגם אדידס

בוסט של סוף

לבסוף, אדידס אולטרה בוסט היא אחת מנעלי הריצה הפופולריות ביותר בשוק.  לנעלי האולטרה בוסט של אדידס יש סוליה מיוחדת אשר בולמת את זעזועי הריצה בקלות. הדגם הנ״ל תוכנן לנוחות ותמיכה מקסימלית כך שהיא מושלמת הן למי בנינו שאוהב לרצוף והן למי שפשוט אוהב את הלוק המשגע של הנעל הזו. אין ספק שמדובר בנעל ריצה אופנתית ויפה במיוחד.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בסופו של דבר, כל נעלי אדידס שהוזכרו לעיל פופולריות מסיבות שונות. ככה שבין אם אתם מחפשים נעל קלאסית, נעל ספורט, נעל אופנתית ושיקית או נעל המשדרת שיתוף פעולה נחשק במיוחד, בטוח תמצאו את עצמכם בין מגוון הדגמים המיוחדים של אדידס.

דגם אדידס

אולי יעניין אותך גם