חיפוש

אחת ויחידה – אלה חנויות הבגדים שלא תרצי לפספס

נשים רבות מוצאות את עצמן תרות אחר חנויות בגדים מיוחדות, כאלו שיקלעו לטעם האישי שלהן ויאפשרו להן לחזור בכל פעם, כדי למצוא פריט אחר שיישב עליהן בול. עובדה זו התגלתה לנו לאחר ששוחחנו עם מכרות, חברות וקולגות שאמרו שהן חוות קושי רב במציאת חנויות בגדים שכאלה. לכן, החלטנו לצאת ולבדוק עבורן את הנושא וחזרנו עם 2 חנויות בגדים שלא תרצו לפספס. הישארו אתנו ותגלו מה הן.

 

חנות הבגדים ה – 1 שאת לא רוצה לפספס: החנות של חן לוין

החנות הראשונה שהתגלתה לנו לאחר שערכנו חיפוש מעמיק במיוחד היא החנות של חן לוין. מדובר בחנות מקוונת שמאפשרת לכל אישה למצוא את הפריטים שחסרים לה בארון. נציין בפניכן שיש מגוון עצום של פריטים שמתחדשים מידי כמה ימים. כך שההמלצה היא להיכנס אל האתר בהקדם, לפני שהמלאי הקיים יאזול.

חנויות בגדים

מה תוכלי למצוא בחנות?

בחנות של חן לוין אפשר למצוא בגדים ואקססוריז. בחרנו להקל עליכן ולהציג בפניכן את הבגדים הנבחרים שאנחנו רכשנו מיד לאחר שגילינו את החנות. מדובר בפריטים הבאים:

  • מכנסיים גבוהים מחויטים בצבע שחור (יש גם בצבע לן)
  • שמלה קיצית מדגם ספארי
  • טופ קשירה עם סרט
  • שמלת קיץ פפילום

מלבד אלו, תוכלי למצוא חליפות, סוודרים וחולצות מסגנונות שונים (הדבר יבטיח שתמצאו לפחות 3 פריטים שאתן אוהבות). נחסוך לכן את החיפוש ונוסיף כאן את הקישור לחנות שיאפשר לכן להגשים חלום ולהתלבש כמו שאתן אוהבות: https://chenlevin.com.

 

חנות הבגדים ה – 2 שאת לא רוצה לפספס: חנות יד שנייה בתל אביב

מי מכן שמחפשות בגדים בנרות, צריכות להגיע אל חנות היד השנייה בתל אביב. שם ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים במידות שונות. היתרון כאן ברור – יש כל מיני פריטים מסוגים שונים שיכולים להתאים לכל אחת. אך יש פה גם חיסרון שצריך להניח אותו על השולחן – אין מגוון רחב של מידות. כך שאתן תצטרכו לערוך חיפוש ממושך בחנות שעשוי לקחת זמן מה. אנו מציינות זאת מראש, כדי שתיקחו זאת בחשבון. חנויות בגדים

מה תוכלי למצוא בחנות?

אנחנו מצאנו בחנות כל מיני כובעים מסוגים שונים, שמלות, מכנסיים מחויטים ומעילים. המגוון משתנה מידי יום והוא תלוי בשקי הבגדים שמתקבלים על ידי נשים שונות. כך שאנחנו לא יכולות לומר בוודאות מה יהיה שם כשתגיעו. נאמר שאנחנו רכשנו שם חצאית בגזרה גבוהה עם שסע וכובע רחב שוליים שישמש אותנו לקיץ הקרוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את 2 חנויות הבגדים המיוחדות ביותר שיאפשרו לכן למצוא את הבגדים שתמיד חיפשתן. בשלב זה נותר לכן רק לערוך חיפוש ולהשיג סוף סוף את הפריטים שתמיד חלמתן עליהם. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ותתחדשו!

חנויות בגדים

אולי יעניין אותך גם