חיפוש

אופנה לנצח – איך תדעו שהבית שלכם יישאר אופנתי לאורך השנים

אחד הדברים שמטרידים רבים מאתנו זו העובדה שהבית שלנו הופך להיות מיושן בן רגע (כך זה מרגיש לפחות). שכן, אנחנו משקיעים, בודקים את האופנה הנוכחית בעיצוב בתים ורוכשים את כל האקססוריז הכי יפים שיש. אבל לא עובר זמן רב, ואנו מגלים שהאופנה כבר השתנתה והבית הפך להיות למיושן. יצאנו לבדוק איך אפשר להימנע ממצב שכזה. רוצים לדעת גם? הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לדעת שהבית שלכם נשאר אופנתי לאורך זמן.

 

איך תדעו שהבית שלכם אופנתי לאורך שנים? תעקבו אחר השינויים אחת ל – 6 חודשים

התייעצנו עם מומחים בתחום עיצוב הבית וביקשנו לדעת איך אפשר להימנע מהמצב שתואר לעיל. שכן, אנחנו גילינו ממש לאחרונה שהבית שלנו הפך להיות מיושן בלי ששמנו לב. המומחה שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב אמר לנו שצריך קודם כל להסתכל אחת ל – 6 חודשים על קטלוגים של עיצוב הבית. לדבריו, עולם האופנה מכתיב את הדרך לעצב את הבית. השינויים המהותיים מתרחשים אחת לחצי שנה. כך שמעקב תדיר, יאפשר לכם לדעת מה עליכם להוסיף או לשנות בבית.

 

רוצים להיות אופנתיים לנצח? תתייעצו עם מומחים בתחום

אם הסתכלתם על קטלוג העיצוב לאחרונה וגיליתם שיש למשל שינויים מהותיים בתחום התאורה, אנו ממליצים לכם שלא לצאת מיד ולקנות פריטים חדשים. ההמלצה שלנו היא לפנות אל יועץ תאורה שיודע דבר או שניים בתחום. שכן, הוא יוכל לומר לכם אילו פריטים הם המתאימים ביותר לעיצוב הנוכחי. שכן, סביר להניח שלא תרצו לשנות את כל העיצוב של הבית, אלא רק להתאים את האקססוריז העדכניים.

פינת ישיבה

טיפ לבחירת בעלי מקצוע מומלצים

כאמור, שוחחנו לא מעט עם שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב ונאמר לנו כי בחירה באנשי מקצוע צריכה להיות מוקפדת מאוד. אם אתם למשל בוחרים להסתייע בשירותיו של סטודיו לעיצוב פנים, עליכם לערוך בירור מקיף אודותיו. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים כי אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. הנה כמה דרכים למצוא פרטים אודות בעל המקצוע הנבחר:

  • בירור עם מכרים שהסתייעו בו בעבר
  • קריאת חוות דעת ברשת
  • שיחת ייעוץ מקדימה שתאפשר להבין במי מדובר

 

אפשר להיות אופנתיים לנצח – זה אפילו פשוט

יכול להיות שלפני שהגעתם אל המדריך הנוכחי, חשבתם שלהיות אופנתיים לנצח זה עניין ששמור לאנשים בעלי יכולות מיוחדות. ובכן, כעת אתם יודעים שזה לא נכון. העניין הזה שמור למי שיודעים איך עושים זאת כראוי. עכשיו, אתם נכללים ברשימת האנשים הללו, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים שהבית שלכם יהיה מעוצב כמו קטלוג.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך להיות אופנתיים לנצח. כעת, יש בידיכם את כל המידע שיאפשר לבית שלכם להיות עדכני תמיד. נאחל לכם שתיישמו אותו על הצד הטוב ביותר.

אולי יעניין אותך גם